هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

بنویس...
از هر چه که هست
از هرچه که نیست
از هرچه که اتفاق افتاد
از هرچه که قرار است اتفاق بیفتد
از همین لحظه ها
از همین بودن ها
هر چه که در ذهن داری
و هر چه که در دل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

.

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

در حالیکه نامبرده چشم به آکواریوم روبرویش دوخته بود گفت:

بنظرت من اگه حیوون بودم چی میشدم؟

نچ، نمیخواد بگی، خودم میگم، 

مطمئنا حلزون بودم!

بببین چقد لشه!

۹۵/۱۰/۱۵
نارِن° جی

نظرات  (۲)

۲۱ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من خرس میشدم، یه خرس مهربون، که مهربونی و قلب پخش می کرد مث همون خرسه توی فیلم خرس های مهربون:)
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۳ دچــ ــــار
خودش انتخاب کرده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">