هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

بنویس...
از هر چه که هست
از هرچه که نیست
از هرچه که اتفاق افتاد
از هرچه که قرار است اتفاق بیفتد
از همین لحظه ها
از همین بودن ها
هر چه که در ذهن داری
و هر چه که در دل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

.

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ

چند وقتیست نامبرده "مقداری" نا امید است، "مقداری" که چه عرض کنم، درواقع "مقدار زیادی" نا امید است.  کسی قرص امید دارد، کمی به من بدهد؟

۹۵/۱۰/۱۶
نارِن° جی

نظرات  (۴)

۲۱ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
عاقاپیدا کردی به منم بده، اوضام خیلی بهم ریخته اس
۱۷ دی ۹۵ ، ۰۳:۳۱ شبگیر ‌‌‌
قرص امید ندارم و شدیدا هم دنبالش هستم، ولی فیلم آلبوم جدید گروه رستاک می تونه به عنوان یه چیز حال خوب کن استفاده بشه. البته اگه ندیدینش.
از ساعت 12 شب تا 6 صبح هم توی سایت فیلیمو رایگان گذاشته. 
۱۷ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۸ پرتقالِ دیوانه
تا باشه ازین خوراکی درگوشیا :))))
نوش جونت همشون :))) هدف تو چیه حالا؟ :)
نه من حس میکنم نارنجی درونت یکم خستس
الکی خودشو زده به ناامیدی
وگرنه من میدونم چند وقت دیگه قویتر از قبل ادامه میده:)
۱۶ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۳ پرتقالِ دیوانه
مگه نارنجی ها هم ناامید میشن؟:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">