هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

بنویس...
از هر چه که هست
از هرچه که نیست
از هرچه که اتفاق افتاد
از هرچه که قرار است اتفاق بیفتد
از همین لحظه ها
از همین بودن ها
هر چه که در ذهن داری
و هر چه که در دل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

.

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۳۴ ب.ظ

+ توضیحاتی پیرامون تغییر رنگ قالب از نارنجی به سبز:

نارنجی ای که دیگر نارنجی نباشد باز هم نارنجی است! گرچه در چرخه رنگ، آبی مکمل نارنجی است و هر چند ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما من دوست دارم بگویم :

رنگ سبز مکمل رنگ نارنجی است

و در فرهنگ دهخدا کلمه ی "مکمل" یعنی "کامل کننده"

۹۵/۱۲/۲۷
نارِن° جی

نظرات  (۳)

چند بار خواندم
توجیهی بیش نبود

همانا که گفتم
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۰۲:۰۳ پرتقالِ دیوآنه
نمیبخشمت
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۵۴ پیمان محسنی کیاسری
عجب :)) فکر کرده بودم برای «وبلاگ تکانی» هست :)
رنگ مورد علاقهٔ من سبز هست…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">