هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

بنویس...
از هر چه که هست
از هرچه که نیست
از هرچه که اتفاق افتاد
از هرچه که قرار است اتفاق بیفتد
از همین لحظه ها
از همین بودن ها
هر چه که در ذهن داری
و هر چه که در دل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

.

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

هر چند جامعه ی آماریم فقط روی خودم تنظیم بود و بس، ولی مدرسه که میرفتم، به فصل مورد علاقه ام فکر میکردم با خودم میگفتم فقط آدم بزرگا، یعنی همونایی که دیگه مدرسه نمیرن میتونن فصلی رو به جز تابستون دوست داشته باشن...!

+ و من امروز متوجه شدم چند وقتیه که فصل مورد علاقه ام شده پاییز

۹۶/۰۱/۲۵
نارِن° جی

نظرات  (۶)

مبارکه ^ـ^
۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۵۰ پیمان محسنی کیاسری
پاییز اگه اول بود سوم نمی‌شد!
نه گرم .. و نه خیلی سرد ..
می خوام بگم بهار اما یاد تغییر دمای اواسط فروردین می افتم
فکر می کنم پاییز انتخاب خوبیه.
۲۶ فروردين ۹۶ ، ۰۲:۴۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
پاییز ای طبیعت افسونکار 
و من با وجود بزرگ شدن، بهار رو ترجیح میدم و تابستون
احتمالا بزرگ نشدم...
چرا من همیشه عاشق پاییز بودم؟
چون خودم پاییزی بودم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">