هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

بنویس...
از هر چه که هست
از هرچه که نیست
از هرچه که اتفاق افتاد
از هرچه که قرار است اتفاق بیفتد
از همین لحظه ها
از همین بودن ها
هر چه که در ذهن داری
و هر چه که در دل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

.

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۵۶ ب.ظ

بهار نود و هشت برای ایران با سیل شروع شد، و برای من با مریضیِ غیر منتظره ی دایی، با تحقق وعده های کاریِ زمستون نود و هفت. ادامه پیدا کرد با رفتن دایی، با همیشه رفتنِ دایی، ختم شد به شارتِ های نامردگونه. تابستون نود و هشت شروع شد با جای خالی میرغضب بینِ اونهایی که به نحوه ی برش کیکِ ربع قرن زندگیم خندیدن، ادامه پیدا کرد با رابطه ی جذابم با پادکست های صوتی، ختم شد به صورتجلسات تموم نشدنی وال پست و دیوار چینی، به مسافرت های دلچسب. پاییز نود و هشت شروع شد با دوباره دانشجو شدنم. ادامه پیدا کرد با اتفاق های تلخِ آبان ماه. ختم شد به پیاده روی های زیبا. زمستون نود و هشت با اتفاق تلخ هواپیمای مسافربری شروع شد، ادامه پیدا کرد با جناب سایه ی عزیز، با خودشناسی بیشتر، با تفکر بیشتر، ختم شد به عزیز و بسیار عزیز شدنِ جناب سایه، به همه گیر شدن کرونا و دل نگرانی های کرونایی. به دیدن فیلم های بسیار، خوندن ها و گوش کردن های بسیار.

+ بهار به خودم گفتم آروم باش، هیچ چیزی ارزش این همه دلهره رو نداره. تابستون از امید به ارغوانی گفتم که شاخه ی همخون به من چسبیده باشه. پاییز نقل قول کردم که ما امیدوارترین افسردگان جهانیم. زمستون باز نقل قول کردم که این قافله ی عمر عجب میگذرد، دریاب دمی که با طرب میگذرد.


+ و منِ افسرده ی امیدوار، امیدوارم سال نود و نه من، تو و همه مان امیدوارترین خوشحالانِ جهان باشیم...

۹۸/۱۲/۲۷
نارِن° جی

نظرات  (۳)

اشعار نو و سپید هست، قشنگ هستن ولی انصافاً به پای اشعار نیما نمی‌رسن. :)

ولی در کل پر از احساس و زیبا هستن اشعار سایه. :))

پاسخ:
این چند رور سعی کردم یه طوری کتاب آینه در آینه رو بگیرم ولی گیرم نیومد متاسفانه‌. البته من توی شعر هیچ تخصصی ندارم و یه مبتدی کاملم و چیزی که خیلی جذاب و دوست داشتنی بود واسم درمورد سایه، به شعرش برنمیگرده. به شخصیت و عقایدت و تفکرهاش برمیگرده :)

سال نود و نه غم دور باشه از دل هممون ...

پاسخ:
سال نود و نه شادی پر باشه تو دل هممون... :)
+ مبارک :)

نگم خدا چه‌کارتون کنه که من رو هم سایه‌خون کردین. :))

کتاب تاسیان رو خریدم و دارم می‌خونم به لطف شما. :)

پاسخ:
چه کار خوبی کردم پس :))
البته من نخوندم خودم این کتابو. نظرتون چیه در موردش؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">