هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

بنویس...
از هر چه که هست
از هرچه که نیست
از هرچه که اتفاق افتاد
از هرچه که قرار است اتفاق بیفتد
از همین لحظه ها
از همین بودن ها
هر چه که در ذهن داری
و هر چه که در دل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

.

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ق.ظ

همون صبح هایی که هوا خوشگله و دلم نمیخواد فرمونو بپیچونم سمت راست و از خروجی خارج شم، همون صبح هایی که دلم میخواد فرمونو صاف نگه دارم و مستقیم برم سمت درکه، همون صبح هایی که از بین ابرهای قشنگ، پرتوهای نور با خط های باریک داره میپاشه رو زمین، همون صبح هاس که یاد این جمله میفتم: بیشتر از همیشه بتاب به من. پس لطفا بیشتر از همیشه بتاب به من...

۹۹/۰۴/۲۳
نارِن° جی

نظرات  (۳)

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۰ رحیم فلاحتی

ای کاش 😂

۲۳ تیر ۹۹ ، ۰۹:۴۹ کریمه کریمی

صبحتون بخیر....🌹🍀🌷🌸

۲۳ تیر ۹۹ ، ۰۹:۴۴ رحیم فلاحتی

لطفن مستقیم برانید !

خوشا درکه و کوهپیمایی بی مثال اش :)

پاسخ:
کاش که امکانش بود :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">