هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

بنویس...
از هر چه که هست
از هرچه که نیست
از هرچه که اتفاق افتاد
از هرچه که قرار است اتفاق بیفتد
از همین لحظه ها
از همین بودن ها
هر چه که در ذهن داری
و هر چه که در دل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

.

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ

بله، حق با شماست. بعضی نوشته ها کاملا نامفهموم اند! مثلا اتفاق a و b و c برای من میافتد. ماجرای a را به b وصل میکنم و جفتشان را به c و در نهایت چکیده ای از همه شان را مینویسم! چکیده ای که گاهی فقط خودم و خودم میفهممشان و گاهی یک یا چند نفر دیگر. در یک کلام شرمنده برای ستاره های زرد اینچنینی در پنل وبلاگتان :)

۹۶/۰۸/۰۱
نارِن° جی

نظرات  (۲)

ازونجا که ستاره زرد تو وبلاگ من خیلی کم شده و کلا مرگ مغزیه (هم وبلاگم هم صفحه مدیریتش) نه تنها نباید شرمنده باشی بلکه باید تشکر منم پذیرا باشید :)
۰۱ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۹ محمدباقر قنبری نصرآبادی
چه خوب و ساده گفتین!
استاد ما می‌گفت ممکن است در انتقال معنا، فلان معنا برای خودت که نویسنده‌ای بدیهی باشد؛ ولی برای دیگری نامربوط و بدفهم.
اصلا نمی‌فهمد چه شد که به اینجا رسیدی و این نتیجه را گرفتی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">