هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

هــــِجاهای یک مِداد نارِنــــجی

بنویس...
از هر چه که هست
از هرچه که نیست
از هرچه که اتفاق افتاد
از هرچه که قرار است اتفاق بیفتد
از همین لحظه ها
از همین بودن ها
هر چه که در ذهن داری
و هر چه که در دل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

^_^

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ب.ظ

یه روز یه جا خوندم:

آروم باش،

هیچ چیزی ارزش این همه دلهره رو نداره

ما رفتیم و الان تاریخ هزار و چهارصد و نود و پنجه...

۹۸/۰۳/۱۷
نارِن° جی

نظرات  (۱۳)

واقعا 

هیچ چیزی ارزش این همه دلهره رو نداره

 

اگر مایل بودید به شبکه اجتماعی ما بپیوندید:

دانلود اپلیکیشن ویترین

عالی بود

خیلی عالی بود این مطلب
امید وارم بازم مطلب بزارید

آروم نشسته ام و سعی می کنم چیزی بنویسم . همه چیز می گذره !

پاسخ:
جمله ای که در ادامه به ذهنم اومد این بود که، پس بهتره خوب بگذرونیم
+ فقط بعضی وقتا سخته

دقیقا

البته باید به یادگار بزاریم از خودمون

خوبی ها رو

سلام  . سایت ما هم بیاین میتونیم تبادل لینک کنیم rahatchat.com

سلام نارن‌جی عزیز. فکر می‌کنم یه تشکر بهت بدهکارم؛ اون هم بابت این‌که کامنتت برای من یک نیروی محرکه شد تا بالاخره تِرک «شهر خامُش» رو گوش بدم، و از تو چه پنهان، از وسطای تِرک و هنگام ریتم سریع آرشه‌ها، شوقی داشتم که نمی‌تونم وصفش کنم. نمی‌دونم چطور تونستی سلیقه من رو کشف کنی؛ این‌که به آهنگ‌های بی‌کلام، به‌خصوص اون‌هایی که با ساز‌های زهی نواخته می‌شن، علاقه بسیار دارم. به هر حال، کامنتت باعث شد تا این طلسم بشکنه. و من بسیار مدیونت هستم. :) 

همیشه موفق باشی و پایدار. :)

۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۲:۲۹ فیکوس لیراتا

چه خوبه هنوز مینویسی 

 

پاسخ:
کاشکی همه مون همچنان بنویسیم:)

همینه. :))

سلام و درود خانوم نارنجی

 

ایمان بیار ک درست نوشته و سعیتو بکن ک عمل کنی

وافعن این چن روز زندگی ارزش نداره ک بخای با دلهره و استرس سپری اش کنی 

 

جمله ی آخر هم مفهوم نبود (بی شک اشکال از فرستنده نیست و از گیرنده ست)

 

درمعرفی نارنجی هم در پاراگراف آخر از ابراهیمی (زندگی روزمره) اشتباه زوزمره نوشته شده

ایامی بدون استرس برات آرزو میکنم

لایک داره سایتت
۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۰ شبگیر ‌‌‌
این پستتون خوب تر از خوبه
۱۸ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۵ شبگیر ‌‌‌
Like, a big one.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">